Op donderdag 19 april 2018 nam Rien afscheid  van de periode dat hij heeft gewerkt bij Weener XL.

Er was een afscheidsetentje in het Wapen van Rosmalen waar zijn collega's,vrienden, broers en kinderen bij uitgenodigd waren.


©2018 Frans van den Bogaard